Et medlemskab der betaler sig

billig golf

Bliv medlem af Blokhus Golfklub

Der kan være mange grunde til, at du er så heldig at lande hér på Blokhus Golfklubs hjemmeside, for Blokhus Golfklub tilbyder dig billig golf i form af billig greenfee, billig golf kontingent, det billigste flexmedlemskab golf samt mange andre fordele, fordi Blokhus Golfklub giver dig Danmarks billigste golfklub, som tilmed er beliggende i det meste populære sommerferieområde i Danmark.

Uden ligefrem at prale, så har Blokhus Golfklub og klubbens nye ejere faktisk på bare tre år udviklet et jævnt godt ferieresort til at blive et nu topprofessionelt golfcenter med en mesterskabsbane i topklasse. Det er selvfølgelig et besøg værd, så læg din vej for Blokhus Golfklub.

Hvis nu du aldrig har prøvet at spille golf, men gerne vil prøve, kan du få et prøvemedlemskab.

Du tilbydes det stærkeste medlemskab

Som fuldgyldigt A-medlem bliver du medlem af Blokhus Golfklub og Dansk Golf Union (med DGU-kort), hvilket kan give dig et officielt handicap. Vi har billige aldersbestemte A-medlemskaber, der tilgodeser alles muligheder for at spille golf. Er du f. eks. studerende, får du studierabat. For såkaldte seniorer (41 til 77 år) er prisen 6650 kr. Og så bliver det, alt efter alder billigere. Se alle priser her. Du kan frit anvende træningsanlæg og du får 30 spande bolde til driving range om året på dit DGU-kort. Med en app kan du også få udleveret bolde til driving range Du kan frit spille på 18 hullers banen, Pay & Play og par 3 banen. Og du har også nogle fordele, hvis du vil prøve andre baner i Danmark. Se her, hvem Blokhus Golfklub har samarbejde med. Du har også mulighed for at vælge et flex-medlemskab, som er medlemsformer med begrænsede rettigheder Blokhus Golfklub har tre forskellige typer heraf. Som flex A-medlem for kr. 2.950,00 årligt bliver du medlem af Blokhus Golfklub og Dansk Golf Union (med DGU-kort), hvilket kan give dig et officielt handicap, og du kan spille golf mod betaling af greenfee. Blokhus Golfklubs Par 3-bane og Pay & Play-bane kan benyttes frit – inklusive 4 gange greenfee til 18 hullers-banen og fri benyttelse af Blokhus Golfklubs træningsfaciliteter. For brug af driving range betaler du normal poletpris. Som flex B-medlem for kr. 1.655,00 årligt bliver du medlem af Blokhus Golfklub og af DGU (med DGU-kort), hvilket giver dig muligheden for et officielt handicap, og golfspil mod betaling af greenfee, fri benyttelse af Par 3-banen plus desuden 10 gange greenfee til 9-hullers Pay and Play-banen samt fri benyttelse af træningsfaciliteter. Spiller du herefter på Pay and Play-banen eller 18 hullers-banen, betales der normal greenfee. Ved brug af driving range skal du betale normal poletpris. Som flex C-medlem for kr. 800,00 årligt bliver du medlem af Blokhus Golfklub og af DGU (med DGU-kort), og du kan få et officielt handicap, og spille golf mod betaling af greenfee. Du betaler normal greenfee ved spil på såvel Par 3-banen, Pay and Play-banen som 18 hullers-banen. Du kan frit benytte træningsfaciliteterne. Brug af driving range koster dog normal poletpris. Overvejer du et medlemskab eller har spørgsmål, så kontakt Blokhus Golfklub på tlf. 98 20 95 00 eller Peter Høy på mobiltlf. 40 71 78 09, og hør også mere om Blokhus Golfklubs historie m.m.

Se alle priser her.

Du kan ikke kopiere dette indhold.