Sponsorat med fordele

Synlighed – der giver værdi (bliv sponsor)

Hos Blokhus Golfklub har du mulighed for at blive sponsor, for Blokhus Golfklub har flere sponsorer. Hvis du og din virksomhed gerne vil blive mere synlige, så kan det godt betale sig at blive sponsor af Blokhus Golfklub. Når du med din virksomhed bliver synlig hos Blokhus Golfklub, bliver du samtidig synlig for vores mange forskellige medlemmer. Det er derfor, at du som sponsor hos Blokhus Golfklub opnår en synlighed, som vil give dig værdi. Det vil altid være en økonomisk fordel for din virksomhed, idet du på den måde komme ud til endnu flere kunder. Din virksomheds navn vil løbende vises for de mange mennesker, som kommer i Blokhus Golfklub. Jo flere mennesker, der kender din virksomheds navn, desto flere kunder kan blive potentielle kunder hos dig.

Udover fordelene ved at blive sponsor i Blokhus Golfklub og det forretningsmæssige får du og din virksomhed også andre fordele. Blokhus Golfklub er en populær golfklub med et fantastisk sammenhold blandt vores medlemmer. Dermed investerer du og din virksomhed samtidig i et givende klubliv, som er med til at udvikle vores region. Desuden kan det være med til at tiltrække erhvervsliv, turister og tilflyttere m.m.

Din virksomheds navn vil løbende vises

Blokhus Golfklub har valgt at samle sponsormuligheden på vores hjemmeside, og ønsker du at høre nærmere om, hvad vi kan tilbyde, så kontakt gerne klubben ved Kristian Hedelund pr. mobil 28877381 eller pr. mail, eller brug kontaktformularen på hjemmesiden.

Blokhus Golfklub giver dig og din virksomhed et sponsorprodukt, hvor vi sammen med dig tager udgangspunkt i din virksomhed. Det er vigtigt for Blokhus Golfklub, at vi i den forbindelse forsyner dig og din virksomhed med alle relevante oplysninger om dine muligheder for at blive sponsor i Blokhus Golfklub, herunder også prisen for, hvad det vil koste dig at blive sponsor i den populære Blokhus Golfklub.

I Blokhus Golfklub er vi meget glade for alle vores forskellige sponsorer, som gør en stor forskel for Blokhus Golfklub. Uden vores sponsorer ville Blokhus Golfklub ikke være helt det samme.

Du er derfor meget velkommen til at kontakte Blokhus Golfklub for at høre nærmere og få en drøftelse af, hvad der er optimalt for netop din virksomhed.

Du kan ikke kopiere dette indhold.