INDKALDELSE TIL EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING I BLOKHUS GOLF KLUB – LOKATIONSÆNDRING

OBS:
På grund af ekstraordinært mange tilmeldinger er vi nødsaget til at flytte den ekstraordinære generalforsamling,
Onsdag d. 8. maj kl. 18.30
Til:
Restaurant Nordstjernen
Høkervej 1, Blokhus

Der vil være mulighed for at købe øl og vand inden generalforsamlingen starter og under indlagte pauser.

Bemærk at salget af drikkevarer varetages af medlemmer af bestyrelsen – der vil ikke være serveringspersonale til stede, så venligst hjælp med at sikre god ro og orden.

Der kan KUN betales med kort – ikke MobilePay og ikke kontanter.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent

2. Fremlæggelse af det reviderede regnskab for perioden 1. oktober 2022 til 31. december 2023 til godkendelse

3. Fremlæggelse af budget til godkendelse og beslutning om medlemskontingent

4. Fremlæggelse af Blokhus Golf Centers tilbud om ny aftale gældende for fra 1. juli 2024

5. Valg af én eller to suppleanter til bestyrelsen

6. Eventuelt

Pkt. 2 og 3 er udestående fra ordinær generalforsamling – afhængig af indholdet i pkt. 4, som ikke kendes i skrivende stund, kan det være hensigtsmæssigt at bytte rundt på 3 og 4.

Med venlig Hilsen