Her er en beskrivelse på, hvordan du booker tider på golfbox til 18-huller banen (fra en pc eller mac) Du kan også anvende golfboxappen til det, naturligvis.

Åbn din golfbox med dit medlemsnummer+ kode.

Vælg tilmelding, herefter den dato, du vil spille på og det tidskunkt, du ønsker. Du kan bladre i datoerne eller benytte kalenderen.

Dit eget navn står automatisk, men du kan søge efter andre gennem navn eller medlemsnummer.

Herefter kan du vælge evt. spillepartnere (kun hvis fluebenet er krydset af ved “søg medlemmer”.  Når alt det ønskede er tastet ind, vælger du godkend (fjern evt. fluebenet “søg medlemmer) igen.

Du kan også booke en bold, hvor der allerede er nogen på, her kommer dit navn også frem. Uanset om det er den ene eller den anden, skal du huske at klikke på godkend.

Tiden bekræfter du automatisk, når du kommer for at skrive scorekort ud. Kom gerne i god tid

Du vil komme til at se, at det f.eks. koster 400 kr. at spille en lørdag kl. 15.00. Som A-medlem i Blokhus Golfklub skal du bare se bort fra dette. Priserne gælder for green fee spillere (altså folk, der ikke er medlem i Blokhus Golfklub) og for flex medlemmer.

Så modtager du en mail fra golfbox, der bekræfter. HUSK at afmelde tiden, hvis du ikke benytter den alligevel.

God runde.