Klubben ”Eftermiddagsdamerne” er en nystartet klub (2022), der henvender sig til kvinder på arbejdsmarkedet, som derfor ikke har mulighed for at spille golf om formiddagen. Alle kvinder, der har lyst, er selvfølgelig velkomne.

I piger kommer til at spille sammen, i 3-bolde, når I spiller 9 huller. I er også velkommen til at spille 18 huller (fra kl. 15.00). Her kan vi ikke, på nuværende tidspunkt, garantere, at I IKKE vil komme til at spille med mænd. I spiller i egen præmierække – efter 9 huller, også selvom du spiller 18 huller.

Der er INGEN handicapbegrænsing hos “Eftermiddagsdamerne”.

Prisen er 25 kr. pr. gang, der ubeskåret, går til præmier. Beløbet kan betales kontant eller på mobilepay (40589870).

Vi spiller fra kl. 16.30. Eftermiddagsdamerne er en underafdeling af mandagsklubben, så spilledagen er om mandagen.

Man møder bare op hver mandag kl. 16.30 (9 huller) Kan du først komme lidt senere finder vi også ud af det. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig, du kommer bare 😊.

Kontaktpersonerne er lige for tiden et par herrer:

Thomas Sørensen                      41 15 63 27

Morten Bentsen                         40 58 98 70