Vi tilbyder fællestræning for kaniner og nybegyndere inden dagens kaninmatch hver tirsdag. Træningen starter kl. 16.00, hvor vores assistent Danny står klar til at undervise og træne interesserede. Der er mange gode grunde til at deltage i denne træning. Een af disse grunde er, at det er gratis og tilmelding er ikke nødvendig til fællestræningen.

Træningsplan: (ret til ændringer forbeholdes)

Også i 2023 tilbyder vi fællestræning for kaniner inden matchen. En plan for dette følger snarest.

Planen her går til og med september. Evt. træning i oktober offentliggøres senere.

Lokationer for de enkelte ”discipliner”

Driving Range – det store område, hvor der er et halvtag – Her vil vi gerne slå langt.

Indspilsgreen – Træningsområdet mellem hul 16 og 18 på stor bane – her ligger også en bunker

Putting green – Puttebanen bag klubhuset