Golfens Dag

På en dag der startede med lidt mørke skyer, endte vi med fantastisk dejligt vejr.

De mørke skyer samt DGU`s totalt fejlslagne lancering af Golfens Dag, bevirkede desværre det laveste antal deltagere i mand minde. Der var kun to deltagere som til gengæld begge meldte sig ind som begyndere.

Vi havde heldigvis en rigtig hyggelig dag som blev afsluttet med pølser og øl på terrassen, i rigtig godt vejr.

DGU´s valg af leverandør til at lancere Golfen Dag på facebook, bevirkede desværre at alle i vores område blev bombarderet med opslag fra Løkkens Golfklub og stort set ingen fra os af. Det er vi naturligvis meget kede af, og vælger nu vores egen leverandør til hvervning af medlemmer.  Vi valgte at tro på vores forbund havde styr på tingene.