Klubmesterskab 2022

Så nærmer tiden sig det årlige klubmesterskab i slagspil i Blokhus Golf Klub og det afvikles i weekenden 24. og 25. september 2022.

Mesterskabet afvikles i de sædvanlige rækker, og der kåres klubmestre i rækker med 3 eller flere deltagere, ligeledes vil der blive kåret en All-over klubmester i både herre- og damerækken, hvis der er mere en 3 deltagere.

For at kunne deltage i klubmesterskabet i slagspil, vil der være en handicapbegrænsning  på 30, men har man højere handicap så hold dig endelig ikke tilbage, da du så vil kunne tilmelde dig det uofficielle klubmesterskab i stableford, som vil blive afviklet i minimum 2 lige store rækker om søndagen.

Klubmesterskabet i slagspil vil blive afviklet over 36 huller, hvor der spilles 18 huller lørdag og 18 huller søndag.

Som tidligere år vil der også være et uofficielt klubmesterskab i stableford. Turneringen spilles over 18 huller om søndagen og vil blive arrangeret som en klubmatch, hvor der spilles i minimum 2 lige store rækker.

Tilmelding til klubmesterskaberne er nu åben i Golfbox, så kom frisk og lad os få et par hyggelige golfdage på Blokhus Golf Center.

På bestyrelsens vegne

Lars Larsen og Morten Pilegaard