MEDLEMS NYT JUNI 2023.

Kære medlemmer.

Hermed nyt fra klubben og bestyrelsen nu hvor vi er godt i gang med golfsæsonen 2023.

Vi må desværre meddele at vores hidtidige formand Kristian Hedelund af personlige grunde har valgt at melde sig ud af Blokhus Golfklub og derfor ikke længere kan være en del af bestyrelsen.

Bestyrelsen har konstitueret sig med ny formand Peter Høy frem til næste generalforsamling i 2024.

Bestyrelsen har valgt at indføre Lokal regel E-5 (droppe fremme) som omhandler mistet bold eller bold out of bounds. Nærmere detaljer om Lokal regel E-5 kan ses på DGU’s hjemmeside.
Blokhus Golfklub bliver 30 år i år og bestyrelsen arbejder på en jubilæumsmatch i august/september. Nærmere om det senere.

HUSK at melde jer til klubbens match, Tal og Tanker på søndag.

Greenfee er kr. 125,- hvoraf kr. 65,- går til pølser, brød m.m. og de kr. 60,- til præmier.

Opfordring: Har man spørgsmål, kommentarer, kritik eller forslag generelt ang. banen eller klubben, bedes man venligst rette henvendelse til Bestyrelsen i Blokhus Golfklub og ikke i Golfshoppen.

Vi ses på golfbanen.
Bestyrelsen Blokhus Golfklub.