Nyt fra Mandagsklubben

Kalenderen siger forår, og selvom temperaturerne stadig ligger i den kølige ende, er vi startet i Mandagsklubben, og har glædet os til at komme på græs. Vi har lavet nogle justeringer af vores setup.

I forhold til spillet så starter 9 huls spillet først fra kl. 17.00. så håber vi, at dem som er arbejdsramt også kan nå det 😊. For 18 huller er der ikke ændringer. Der er første starttid kl. 15.

Som noget nyt tilbyder vi medlemskab, hvor du betaler et engangsbeløb på 300 kr. for hele året. Så jo flere gange, du kommer, jo billigere bliver det. 😊

På mødet mandag den 3. april, ønskede flere at bevarede muligheden for at betale 25 kr. pr. gang. Så det fastholder vi, for at sikre vi ikke forhindrer nogle i at deltage og alle kan være med.

Til dig, der vælger løsningen med betaling fra gang til gang, beder vi afregne inden hver runde starter på mobilepay nr. 8268WZ.

Du kan også stadig betale kontant. Mobilepay har fået et nyt nummer, da vi har oprettet en boks til det. Så du kan indbetale 300 kr. én gang eller 25 kr. fra gang til gang på 8268WZ. Boksen hedder ”Mandagsklubben i Blokhus”.

Husk også at Mandagsklubben er åben for alle spilleformer. Hidtil har vi kun spillet Stableford, bortset fra ”Ryder-Cup”. Men alle spilleformer er velkomne, vi kan bare aftale fra gang til gang.

For at vi kan sikre alle kommer med ud, vil vi meget gerne have I tilmelder jer på golfbox.

Pt. ses der ikke at være basis for en ren dameklub om eftermiddagen, så derfor håber vi I vil komme om mandagen. Hvis der er god tilslutning, laves der er en ren damerække.

Mandagsudvalget består nu af Morten Bentsen, Poul Jacobsen og Thomas Thesmer Sørensen.

Mandagsklubben er åben for alle, uanset alder, køn og handicap.

Vi ses.