Pigeklub i 2023

Hej eftermiddagspiger 😊

Vi har evalueret lidt på sidste års deltagelse om mandagen. Det giver anledning til nogle overvejelser, da vi er i tvivl om mandagen er den rette dag at afvikle golf for piger, der kun kan eller ønsker at spille om eftermiddagen.

Derfor vil vi gerne høre fra jer om der er anden dag der er bedre, eller et helt andet setup er vejen frem. Vi synes tilslutningen var lav, men der vil fortsat være golf for både damer og mænd om mandagen som tidligere år.

Vores ønske var at kunne overdrage ansvaret for afviklingen af en ugentlig pigematch til jer selv. Men vi får ikke rigtig respons på dette. Derfor vil vi gerne opfordre jer til at sende jeres input til hvordan det skal være i indeværende sæson til:  blokhuspiger@mbentsen.dk

Send gerne svarene indenfor en uges tid, så vi kan evaluere på svarene. Vi vil fortsat gerne hjælpe jer med det tekniske I forhold til oprettelse af turnering m.m., og mandagsgolfen fortsætter for alle som hidtil. Medlemsudviklingen indikerer, at det kunne være en god ide med et supplement til dameklubben der spiller for formiddagen. Vi har de sidste 3 år fået rigtig mange nye medlemmer af begge køn, hvilket giver anledning til at genvurdere de eksisterende løsninger. Kom med jeres uforbeholdne meninger, ideer og ønsker, som vi betragter som private bemærkninger der værnes om. Når vi har fået jeres tilbagemeldinger, vil vi hurtigst muligt finde ud af hvad der giver mening for de fleste.

På forhånd tak for jeres gode svar og ideer.

Venlig hilsen

Morten og Thomas