Sæsonopstart i Mandagsklubben

Mandag den 8. april starter Mandagsklubben op. Alle med et DGU-kort (fysisk eller digitalt) er velkomne i Mandagsklubben.  Man kan vælge at spille 18 huller, men man kan også nøjes med 9 huller. Vi spiller forskellige spilleformer, vores ”kampprogram” kan findes her: https://blokhusgolfklub.dk/klubben/klubber-i-klubben/mandagsklubben/

Vi starter kl. 15.00, når alle 18 huller spilles. Og spiller man 9 huller, er det fra kl. 17.00. For begge mødetider kan du tilmelde dig på golfbox.

Vi har også planer om besøg på fremmede baner. Allerede nu har vi haft et besøg på Øland.

Prisen er kun 25 kr. pr. gang, men der er også mulighed for at melde sig ind i Mandagsklubben. For kun 375 kr. er du med til alle ordinære Mandagsklubs matcher, Ryder-Cup inkluderet. Besøg på fremmede baner, samt afslutningsmatchen er dog ikke med, de er jo også særlig specielle. Har man købt medlemskab, bliver det billigere, for hver gang, man deltager.

Husk at Mandagsklubben er for alle, uanset alder, køn og handicap.

Velkommen til Mandagsklubben, nye som ”gamle” spillere.

Første gang er som sagt den 8. april.

Du kan også følge os på facebook. Bare søg efter Mandagsklubben – Blokhus.