Golfens Dag

Blokhus Golfklub holder Golfens Dag d. 25. april

Ligemeget om du er høj eller lav, gammel eller ung, kvinde eller mand eller alene eller ej, så er du inviteret til Golfens Dag den 25. april! Golf er for alle og for mange bliver golf til livslang kærlighed.

Arrangementet er gratis og begynder kl. 11 og slutter kl. 14 med lidt mad for dem som kan forevise gyldigt Corona Pas.

Der vil være lodtrækningspræmier, samt gode tilbud på medlemskab på dagen.

Det eneste du skal medbringe er godt humør, tøj og sko til vejret. Vi sørger for, at der står både udstyr, trænere og frivillige klar på dagen, så du får en god introduktion til golfsporten og vi sørger samtidig for, at du på intet tidspunkt vil føle dig overset på dagen.

Vi vil sætte pris på, hvis du tilmelder dig på reception@blokhusgolfcenter.dk, så vi ved hvor mange, der kommer. Vi passer på hinanden og følger de gældende Corona restriktioner.

Vi glæder os til at tage imod dig på Hunetorpvej 115, 9490 Pandrup til Golfens Dag

Med sportslig hilsen

Kristian Hedelund