Opstart i mandagsklubben

Mandagsklubben starter op den 12. april. Mandagsklubben er en klub for alle. Uanset køn og alder.  Mandagsklubben er nemlig ikke en herreklub. Den har vi jo om torsdagen. Så alle kvinder og mænd er velkommen i mandagsklubben. Læs mere om mandagsklubben her.

De øvrige klubber i klubben starter også meget snart op, Enkelte er i gang allerede. Se mere på blokhusgolf.dk under ”klubber i klubben” eller på golfbox.

Vil du spille 18 huller har vi starttid kl. 15.00, kom gerne så du er klar til at starte kl. 15.00.

Nøjes du med 9 huller er det fra ca. kl. 16.30

Har du lyst til at spille med, møder du bare op. husk at melde din ankomst til matchledelsen. Denne er tydeligt til stede fra kl. 14.40. Ellers ring på 40 58 98 70.

Prisen er 25 kr., der ubeskåret, går til præmier. Det er muligt at betale med kontanter eller på mobilepay. Benyt ovenstående mobilnummer.

Corona/covid19 gør situationen omskiftelig. Derfor kan fremgangsmåder, både mht spillet og præmieoverrækkelser skifte fra gang til gang. Hold derfor øje med mandagsklubbens facebookside og mandagsklubbens hjemmeside.