Kaninklubben starter op

NYT FRA KANINKLUBBEN:

Så går jagten igen for at finde årets kanin 2021. Den 6. april kl. 17.00., er dagen, hvor vi starter op for sæsonen 2021i kaninklubben.

Vi mødes kl. 17.00, men hvis du kommer senere, giv da besked om det ved tilmelding. Giv også gerne besked om forventet ankomst. Har du lyst til at være med, tilmelder du dig ved at sende en SMS til Morten Bentsen (40589870) eller Thomas Sørensen (41156327). gerne i god tid, så vi ved, hvem der kommer. Det koster kun 25 kr. pr. gang.

Som det er nu, mødes vi udenfor klubhuset til holdinddeling, husk at holde afstand. Og mundbind, hvor det kræves. Vi kan også mødes bagefter udenfor til præmieoverrækkelse, husk derfor, at der kan være lidt køligt om aftenen.

Velkommen i kaninklubben, Blokhus. Du er også velkommen som medlem af vores facebook gruppe. Den finder du her: Kaninklub – Blokhus