Kaninklubbens afslutning 2022

Året 2022 er et rigtig godt år for kaninklubben. Sæsonen igennem har der været mange kaniner hver tirsdag, derfor er der nu mange potentielle nye medlemmer til ”klubber i klubben” (Mandagsklubben, Vesterhavspigerne, Seniorklubben, Vesterhavsdrengene og Parmatchklubben. Det er vi rigtig glade for.

Lørdag den 22. oktober havde Kaninklubben sin storslåede afslutning for året 2022. Det er vi glade for. Også for afslutningen gælder det med mange deltagere, 39 styk inklusive vejledere. Hvis man tidligere har været oppe på samme niveau, er det mange år siden.

Vejrudsigten lovede i lang tid regn, men heldigvis holdt det tørvejr under hele runden, så det var skønt.

Inden vi startede, fik alle udleveret enten golfhandske eller en pitchfork.

Vinderne i den individuelle konkurrence blev:

Kaniner

1. Niels-Anker Kristiansen, 48 point
  2. Jonas Basse, 45 point
  3. Bjarne Ø. Petersen,38 point
  4. Diana Fiedel, 38 point
  5. Rasmus Kjær Jensen, 37 point
  6. Hanne Foldbjerg, 36 point
  7. Brian Donvild, 35 point
  8. Kirsten Mikkelsen, 34 point

Vejleder:

1. Thomas Thesmer Sørensen, 40 point
  2. Jon Warnicke Søndergaard Nielsen, 37 point
  3. Poul Hansen, 36 point
  4. Niels Aakmann, 36 point
  5. Marianne Rom, 35 point

Alle resultater kan ses på golfbox.

Der blev også ledt efter bolde, især én bestemt bold var vigtig at have med ind. Så den skulle bare findes. Det lykkedes ikke for alle.

Men 4 hold kom ind med den orange bold. Vinderne her blev:  Jon Warnicke Søndergaard Nielsen, Michael Grant, Jan Gerhardt og Niels-Anker Christiansen. De fik sammenlagt scoret 37 point på orange bold.

Yderligere havde vi en holdkonkurrence. Og vandt man på den orange bold kunne man ikke også vinde her. heldigvis blev et andet hold vinder i denne kategori, nemlig: Jørgen Lynnerup, Lasse Nyby, Brian Donvild og Bjarne Ø. Petersen.

Vi plejer også at havde en konkurrence om at komme ”closest to the pin”. Dette var på hul 3 og på hul 6. der var præmier til den kanin og den vejleder, der kom tættest på:

Hul 3, kanin, Jonas Basse 1,08, vejleder Thomas Thesmer Sørensen 3,57

Hul 6, kanin, Morten Poulsen 2,65 m, vejleder Poul Hansen 0,6 m

På hul 9 fik vi tegnet en linje, som det gjaldt om at komme tættest på. Her blev vinderne:

Kanin: Dorthe Erkstrøm Grønning, 55 cm

Vejleder: Chang Larsen 30 cm

Årets kanin, flest vundne matcher i årets løb: Poul Jacobsen

Vi havde også nogle noget lidet flatterende præmier, som gik til nogle, der var mindre heldig i spillet.

Hold: Birte Nielsen, Poul-Erik Andersen, Erik B. Knudsen og Britta Christensen.

Individuelt.

Kanin: Jacob Wadsbach

Vejleder: Kjeld Schulz

Som vanligt sluttet af med præmieoverrækkelser, socialt samvær, en enkelt fællessang og spisning, hvor menuen dette år var mørbradgryde.

Tak til Noy som hver tirsdag stod klar til at servicere nogle sultne og tørstige kaniner og vejledere.

Tak også til Marianne Rom for sponser præmier og tak til Blokhus Golfcenter.

Selvom kaninklubben holder en lang vinterpause, er der stadig mulighed for at spille golf. Banen er stort set åben hele året. Den store bane lukker dog i frostvejr.

Ledelsen i kaninklubben glæder sig allerede til næste år, og håber på at se alle til april måned, hvor vi starter op igen. Den endelige dato meldes ud senere.