Mandagsklubbens afslutning 2022

Vejret til denne sæsonafslutning i mandagsklubben fik vores tanker hen på Carl Nielsens ”Tågen letter” og den lettede også. Ellers var der udsigt til regn i mange dage, ifølge vejrudsigten. Det holdt heldigvis ikke stik, der var godt vejr at spille i. 21 spillere var ude til dette års afslutningsmatch, deraf 6 kvinder, der i øvrigt havde deres egen præmierække.

Men det var herrerne, der brændte banen af. For dagens score var følgende:

Damerne først. (Individuelt)

1. Diana Fiedel, 32 point
  2. Vibeke Andersen, 31 point
  3. Britta Christensen, 28 point

Og så herrerne: (Individuelt)

1. Jon Warncke Søndergaard Nielsen, 45 point
  2. Brian Donvild, 40 point
  3. Ronnie Bjerregaard, 39 point
  4. Thomas Thesmer Sørensen, 38 point
  5. Chang Larsen, 38 point

Nærmest flaget, hul 2, Niels Aakmann, 17 meter

Bedste nr. 2 slag ved hul 5, Jon Warncke Søndergaard Nielsen

Bedste nr. 2 slag ved hul 10, Leif Karlsen

Længste drive ved hul 13, Niels Aakmann

Bedste Hold: Brian Donvild, Ronnie Bjerregaard og Kjeld Schulz.

Birdes til: Jon på hul 5 og 11, Ronnie på hul 1 og 8, Chang på hul 5 og 13, Leif på hul 10.

Traditionen tro var der flæskesteg med tilbehør som menu efter endt golfrunde. Tak for god mad.

Tak til sponsorerne, som var: Anne Grete Pedersen, Hawet i Blokhus, Kunstcafeen i Blokhus, Spar, Blokhus og Blokhus Golfcenter.

Så længe lyset og vejret tillader det, er det selvfølgelig mulighed for at spille golf om mandagen, men der er selvfølgelig uden præmier, og vi skal heller ikke regne med mulighed for at få noget at spise eller drikke efter runden.

Flere billeder på Mandagsklubbens facebookside. Den finder du her

Mandagsklubben siger dermed tak for i år.