Klubmesterskab 2021

Så nærmer tiden sig det årlige klubmesterskab i slagspil i Blokhus Golf Klub og det afvikles i weekenden 25. og 26. september 2021.

Mesterskabet afvikles i de sædvanlige rækker, og der kåres klubmestre i rækker med 4 eller flere deltagere, ligeledes vil der blive kåret en All-over klubmester i både herre- og damerækken, hvis der er mere en 4 deltagere.

For at kunne deltage i klubmesterskabet i slagspil, vil der være en handicap-begrænsning på 30, men har man højere handicap så hold dig endelig ikke tilbage, da du så vil kunne tilmelde dig det uofficielle klubmesterskab i stableford, som vil blive afviklet i minimum 2 lige store rækker. Deltagerne i slagspilsmesterskaberne deltager automatisk i stableford-turneringen.

I både slagspils- og/stablefordturneringen spilles der 18 huller både lørdag og søndag.

Som forrige år, vil der ligeledes sideløbende være et uofficielt klubmesterskab i stableford, hvilket betyder at alle klubbens medlemmer kan deltage, selvom man ikke deltager i slagspil/eller spiller hullerne færdig, har man altså stadig chancen for at vinde noget og stadig være en del at mesterskabet i form af stablefordturneringen.

Tilmelding til klubmesterskaberne er nu åben i Golfbox, så kom frisk og lad os få et par hyggelige golfdage på Blokhus Golf Center.

På bestyrelsens vegne
Morten Pilegaard