Spil med dag

Kære medlemmer. Hermed en opfordring til at tage en ven eller flere med ud og spille.

Søndag den 15. august åbner vi dørene for alle interesserede, og du er velkommen til at komme og prøve om golf er noget for dem du kender.
Golf er sjovt og godt for både krop og sjæl. Så kom og spil med den 15. august, på Pay & Play banen eller par 3 banen.

Tilmelding er ikke nødvendigt.
Det er gratis at deltage, og vi stiller udstyr til rådighed på dagen.

Hvad skal jeg tage på?
Golfspillere bliver ofte vist i bukser med fold og ternet sweaters. Det er du naturligvis velkommen til at møde op i. Det er dog slet ikke nødvendigt, og efterhånden en sjældenhed på de danske golfbaner. Kom bare i tøj, du kan bevæge dig i og fornuftige sko – og masser af godt humør.
Klubben stiller udstyr til rådighed for dig på dagen, og du lærer hurtigt hvad du vil få brug for, når du først er bidt af sporten. For vi tror, at golf bliver din livslange kærlighed.

Vi ses i Blokhus Golfklub.