Sæsonafslutning i kaninklubben

Så fik vi afviklet en succesfuld sæsonafslutning i kaninklubben med mange kaniner. Der er kommet mange nye medlemmer til golfklubben i almindelighed og kaninklubben i særdeleshed, det er vi naturligvis rigtig glade for.

Vi fik en del regn i starten, men heldigvis holdt op med at regne, ca. halvvejs.

Matchens vindere var:

1. Lars S. Andersen, 47 point
  2. Sofia Secher, 44 point
  3. Christoffer Kirk, 43 point
  4. Poul Erik Kjær, 39 point
  5. Jane Rasmussen, 34 point

For vejlederne blev vinderne:

1. Ole Secher, 34 point
  2. Thomas Sørensen, 32 point

Der var også indlagt nogle spændende konkurrencer i matchen.

Nærmest flag hul 3, Sebastian Schulz (kanin)

Nærmest flag hul 6: Hans Nielsen (kanin)

Nærmest flag hul 3: Poul Hansen (vejleder)

Nærmest flag hul 6: Carsten Christensen (vejleder)

Nærmest linje hul 9 – Jane Rasmussen (kanin)

Nærmest linje hul 9 – Thomas Sørensen (vejleder)

Vi har også valgt at belønne den, der har udvist stor sportsånd. Det blev Kjeld Schulz, der gjorde alt for at få fat i bolden. For den røde bold skulle bare findes.

Derudover havde vi holdkonkurrencer.

Hold konkurrence – ”Rød Bold” Morten Bentsen, Line Uttrup Rom, Jane Rasmussen og Sebastian Schulz.

Hold konkurrence – Bedste score: Poul Hansen, Sofia Secher, Kirsten Mikkelsen og Magnus Krudtaa.

I år har det været rigtig mange herrer, der løb med titlen som ugens kanin, med få undtagelser. Derfor har vi valgt at kåre den kvinde, der er gået mest ned i handicap. Således løb Karina Thrane med denne titel.

Kaninen har nu fundet permanent hjem, idet Jon Søndergaard blev årets kanin. Der var 3, der op til dagens match havde været ugens kanin 3 gange i årets løb, men p.g.a laveste handicap blev det altså Jon, der løb med kaninen.

Der var også en del klappepræmier. Tillykke til alle vindere.

Tak til alle sponserer, ingen nævnt ingen glemt.

Vi har fundet nogle ting, bl.a. en handske og en kasket. Tilhører det dig, kan du hente det i klubhusets ”glemte sager”.

Selvom vi officielt går på en meget lang jule- og vinterferie, tilbyder vi at spille golf på pay&play eller par 3 banen. Har du lyst til at være med, møder du bare op, søndag kl. 11.00. Vejlederne stiller sig også gerne til disposition på et tidspunkt, der passer dig til spil, rådgivning og vejledning. Find den vejleder, der passer dig bedst her: https://blokhusgolfklub.dk/klubben/klubber-i-klubben/kaninklubben/vejlederliste/

Vi håber, vi ses til næste år. Vi starter i april måned. Den præcise dato vil blive meddelt senere. Alle er velkommen i kaninklubben, naturligvis også næste år.

Billeder kan findes på facebook.