Veloverstået Klubmesterskab 2019

I weekenden 21. og 22. september blev klubmesterskabet 2019 afviklet, og vejrguderne viste sig fra sin allerbedste side med høj himmel og sol og stort set ingen vind. Banen var ligeledes absolut velplejet, dog med et par mindre forhindringer i et par bunkers, så betingelserne var absolut til stede. Ud over klubmesterskabet i slagspil var der ligeledes en sideløbende stablefordturnering opdelt i 2 lige store rækker, og ud fra deltagernes ønske og feedback, vil dette blive gentaget i 2020, med håb om en endnu større tilslutning fra klubbens medlemmer. Efter lørdagens runde var spændingen intakt i stort set alle rækker og i All-over Herre-rækken blev mesterskabet først afgjort på hul 18. Da alle spillere havde færdigspillet søndagens 18 huller var der hygge på terrassen som var det en sommerdag og dagen sluttede med at alle vinderne blev kåret med præmier, klapsalver og muntre bemærkninger. Grundet tilmeldte eller manglende blev der kåret klubmestre i følgende rækker: Herre senior, Herre veteran samt All-over Herrer og Damer, ligeledes blev var der præmier til 1. og 2. pladsen i stablefordturneringen i A- og B-rækken.

Klubmestrene og stablefordvinderne var:

Herrer All-over: Ole Knokgård

Damer All-over: Katja Beck

Senior Herrer: Jørgen Morild

Veteran Herrer: Ole Knokgård

Stableford A-rækken: 1. præmie Morten Pilegaard og 2. præmie Leif Karlsen

Stableford B-rækken: 1. præmie Jan Grønkjær og 2. præmie Peter Barkholt

Grundet turneringsledelsens (skribenten) ivrige deltagelse i mesterskabet er der desværre ikke blevet taget stemningsbilleder samt billeder af vinderne, jeg undskylder mange gange…:-))

På Blokhus Golf Klubs vegne

Morten Pilegaard