Åbningsmatch 2022

Husk vores åbningsmatch den 3. april 2022. Du kan tilmelde dig gennem golfbox under klubturnering. Vi har stadig corona/covid19 i Danmark, men alle de restriktioner, som vi har kæmpet med de seneste år, er ophævet. Så nu kan vi holde det, som vi kender det fra ”gamle dage”

Matchfee er kr. 175,00 og skal betales ved tilmelding og der vil selvfølgelig være gode præmier.

Program:

***************************************************
Kl. 09.15 Morgenkaffe
Kl. 10.00 Gunstart
Kl. 14.30 Frokost og præmieoverrækkelse

***************************************************

Rigtig fint præmiebord!

Matchfee A-medlemmer og LD-medlemmer Blokhus Golf Klub: 175 kr. Flex-medlemmer betaler 225 kr. i greenfee.

Pengene skal indbetales på konto 9070 1555640680 senest d. 30. marts 2022. (anfør venligst DGU nr.)

Vi håber på, at du har lyst til at deltage. Vel mødt.

Herefter starter alle vores ”klubber i klubben” op. Det er Mandagsklubben, Vesterhavspigerne, Kaninklubben, Seniorklubben, Vesterhavsdrengene og parmatchklubben. Læs mere på klubbens hjemmeside under ”klubber i klubben”.